Ett oskrivet blad

tjooo :bigeyes: satt och glodde på svenska hollywood fruar förut, och sofie kom även hit någon gång vid halv nio. Det var väldigt kul att träffa henne igen, eftersom att det inte blir att vi ses så mycket nu för tiden så var det efterlängtat och vi har alltid lika kul. Så hon drog precis hem och jag tänkte först ringa älskling sen lägga mig och läsa. Känner att jag är väldigt trött idag ändå. Imorgon ska jag först till skolan, sen gå och ta blogprov och sen ska jag träffa älskling och även sova med honom imorgon. Men jag kommer säkert skriva inlägg imorgon så ni behöver inte känna paniken stiga nu.. ;)

Förövrigt kan jag bara påpeka att dagens roligaste grej är nog grupperna på facebook. Kalla mig lättroad men vafan, hur kul är det inte när det står --> Man busringer till någon " vem är det?" "ingen" Så är man nån ;PppPPppPP Så jävla kul :D


Jag och softi :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va jättetrevligt och lika roligt, as usual ;)<3

2010-04-20 @ 17:21:25
URL: http://sofiemcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0