My mother always told me, be careful who you love.

hejsan sötnosar! Kom till skolan för en stund sen och idag går jag till halv fem så det är inget jag ser fram emot. Iallafall igår åkte jag till lambo direkt efter mitt utvecklingsamtal och där var även danell, fille, carro och albin så vi åkte till slaka och träffade lite mer folk och spela boll och bara chilla, det vart en as nice eftermiddag ute i solen. Sen åkte vi hem till älskling och carro och albin följde med hem dit. Idag efter skolan ska jag  åka och gratta marcus som fyller 18 idag! Nu är han stor pojke och jag älskar honom mest av allt :blush: :)

Jag ska försöka skriva ett till inlägg senare ikväll, annars kanske jag hinner klämma in ett till under dagen.
Bara för eran skull mina vänner ;)




observera
att handen är Amandas hand, hon ville också va med men hann inte typ :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0