Take a look at yourself then make the change.

hej bloggen! Jag kom hem från fjällen igår kväll, och när jag gick och la mig fick jag feber och har haft det hela natten, strålande! Så idag har jag bara legat i soffan och kollat på film, usch för att vara sjuk! Hoppas verkligen jag blir bättre imorgon. Men i vilket fall, jag har haft en helt underbar vecka i fjällen med familj och mitt hjärta. Det har varit så bra! Och ingen hade kunnat göra den bättre än min älskling. Jag vet också att jag har varit vansinnigt dålig på att uppdatera men jag har bara kännt att jag inte haft orken eller lusten till att skriva här. Så man kan säga att jag hade tagit en liten paus, men nu är jag tillbaks igen sötnosar. Pappa står och lagar mat så det blir att käka lite snart och sen bara ta det lugnt resten av kvällen och hoppas på bättre dag imorgon. Vi hörs sen, puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0