Super natural love conquers all

tjooo bloggen! Sitter för tillfället kvar i skolan och bara tar det lugnt. Jag slutade för ett tag sen men orkar inte åka hem för ska till Albin om typ två timmar och va med min älskling. Sen ikväll blir det förmodligen att åka till Albins land och chilla där med folk. Ser fram emot kvällen. Sitter bara och lyssnar på musik och surfar för tillfället. Och den låten som går på replay hela tiden är Mariah Carey ft Ne-yo - angels cry. Så underbart jävla sjukt bra låt. Jag får typ rysningar och lyckorus när jag hör den. Den låten borde alla lyssna på nu och ha den som top 1 på listan, ett hett tips ;)



Min lärare sa att Mariah carey är det absolut sämsta man kan lyssna på. Så då sökte jag på wikipedia och läste upp dethär för min kära lärare
--> Hon har haft 18 stycken listettor i USA, vilket är mer än Elvis Presley har haft; endast Beatles har haft fler (20). One Sweet Day, från albumet Daydream låg 16 veckor på toppen i USA, vilket är rekord. Carey är i grunden en klassiskt skolad sopran. Hon är känd för sitt exceptionellt stora röstomfång.

haha gissa om han vart rejält jävla ÄGD ;) sköööön..T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0