Mad world

hej babes! Sitter för tillfället i skolan och tråkar. Jag slutar klockan ett idag och då ska jag, My,Karin och Amanda gå på stan och dom ska hjälpa mig handla något till min älskling som fyller 18 imorgon. Sen ska vi ta en fika någonstans! Klockan 3 ska jag tillbaka till skolan och ha kvartsamtal och efter det åker jag direkt till lambo och träffar min älskling. Så ska jag va med honom hela kvällen, så blir nog dålig uppis men nu vet ni hur min dag ser ut. Och det är ju inderbart väder ute också så det blir nog en bra dag :D Njut av vädret mina vänner. Puss ;)



Kommentarer
Postat av: Carolina

haha inderbart ;)

2010-04-14 @ 13:11:24
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0