It's a heartache, nothing but a heartache.

Kom på idag att det var väldigt länge sen jag gjorde det jag brinner för som mest här i livet. Hur kan jag bara låta allt annat gå framför och hur kunde jag glömma bort vad det egentligen är som är JAG? Minns knappt när jag satt för mig själv och lyssnade på det jag älskar och sjöng mig igenom alla låtar. Det är viktigt att man alltid kommer ihåg vem man är och att man har någonstans att springa när man jagar sig själv. Så nu tänkte jag dela med mig av en låt jag sitter och spelar just nu som betyder mycket för mig och jag tycker den är dö vacker. True story ♥




I love him til my arms break

Kommentarer
Postat av: Tim

springa när man jagar sig själv ska vara inom citattecken eftersom du citerar mig :D

2010-04-15 @ 00:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0