Every night I feel the angels cry.

hej bloggen! äntligen kan jag avara lite tid och skriva ett blogginlägg. Igår kväll åkte jag till lambo efter skolan och där bestämdes det att vi skulle åka till albins land som ligger i svartmåla. Så jag, älskling, albin, danell, ogge,carro, fille, och söcka ( stavning? ) åkte ut dit och grilla och bara chilla, så det vart en dö nice kväll! tack alla som gjorde den. Och idag åkte vi till sturefors och käkade pizza efter att alla hade vaknat till. Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, sitter just nu hemma hos albin med älskling och danell så får se vad vi hittar på.Kommer även lite bilder från kvällen, men det är inte alla, lägger upp resten en annan dag ;) Men annars får ni ha det så bra så hörs vi imorgon igen. Pusss :D


jag, söcka (stavning) och danell. bjuder på bilden :)

älskling tänder grillen

Carro :)

Fille :)

Fille, söcka, Albin :)

Danell :)

Passar på att ladda upp min favoritlåt just nu! Den gör mina dagar och är vackraste låten <3


Kommentarer
Postat av: din granne!

Sökka heter han ;) Andreas Söderholtz..

2010-04-26 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0