But whatever the reason, you do it for me.

Då har man sett DH och det är alltid lika jävla bra som vanligt, I caaant wait till nästa tisdag. Missade Dating in the dark idag också och hade tänkt glo på det på datan nu men insåg genast att klockan hade sprungit iväg. Så är det är nog snarare dags att hoppa i säng och sova direkt om man ska orka gå upp klockan 7 imorgon. Jag är så fruktansvärt skoltrött och kan inte tänka mig hur jag ska klara 8 veckor till innan man får sommarlov. Det är så jag skulle kunna spy på skiten just nu om jag ska va helt ärlig. Men vad har jag för val? INGA! så det är väl bara släpa sig fram, tills friheten tar över.

Och jag är medveten om att min blogg är boooring just nu för jag inte lägger in nya bilder på mig eller andra, men jag har inte haft någon lust att ta kort på mig själv, minns knappt när jag tog kort på mig själv senast. Det kommer bilder när jag känner mig finare :) Nej nu måste jag sluta skriva här, och krypa ner och drömma sött i min säng istället.

Godnatt mina läsare, vi hörs imorgon. Sweet dreams
:rolleyes:


En härlig sommarbild som är tagen förra eller förr förra året tror jag. Jag & Sofie

Kommentarer
Postat av: Sofie

lilla tilda den där är två-tre år gammal :) Haha hemsk bild men aja :) miss u<3

2010-04-14 @ 18:07:32
URL: http://sofiemcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0